Vamos

domingo, abril 20, 2008


Me gusta La Coruña me gustas tu !

Uma breve pausa para férias !!!

MANIFESTO POLA RESISTÊNCIA GALEGA

"Falarmos de naçom galega significa fundamentalmente termos a vontade e a determinaçom colectiva para fazermos valer o nosso direito a existir como povo, sem ingerências nem dependências, preservando e orgulhando-nos da nossa identidade.

Somos naçom na medida que pelejamos, para sermos o que queremos ser, nem mais nem menos, e alimentamos com factos e nom só com palavras e bons desejos a existência de umha subjectividade colectiva, formada por cidadaos e cidadas livres numha Galiza soberana que constrói geraçom trás geraçom umha urdime e tradiçom de luita.

As cidadás e cidadaos galegos, o povo galego, nom somos um conceito abstracto, um ente metafísico constituído por inspiraçom divina. A identidade nacional forja-se sempre num tempo histórico e num espaço territorial em presença de catalisadores sócio-económicos, políticos e ambientais.

Na Galiza, desde 1974, umha parte do nacionalismo galego compreendeu a necessidade de implementar formas de resistência nacional de carácter ilegal e de violência política ante um marco jurídico-político fechado e dogmático que impossibilita a voz soberana para a nossa naçom. O universalmente proclamado direito de autodeterminaçom dos povos é negado expressamente na constiuiçom espanhola. O Estado espanhol negando à Galiza a decisom sobre o seu próprio futuro nega um dos elementos primários de qualquer relaçom política democrática. E os direitos políticos básicos, a democracia política, nom se esmolam. Conquistam-se."

Até Breve


8 comentários:

O Pinoka disse...

Isto é muito complicado...
E não me refiro à língua.
Bjs

C Valente disse...

Saudações amigas

Arrebenta disse...

Sobre o que está a acontecer no "As Vicentinas de Braganza", agradecia que nos visitassem, e se pronunciassem, caso vos interesse o nosso novo dilema/problema

http://asvicentinasdebraganza.blogspot.com/2008/04/nota-constitucional.html#links

Anónimo disse...

Desejo-te umas óptimas férias.

A luta continua

Beijos

Paulo Vilmar disse...

Mariazinha!
Me gusta La Coruña! Viva a Naçom galega!
Beijos

Compadre Alentejano disse...

Como tenho inveja...
Espero que passes umas óptimas férias.
Na realidade, trata-se de uma região muito bonita.
Beijinhos
Compadre Alentejano

Watchdog disse...

Boas férias. Aproveita e diverte-te!

Bji.

Watchdog disse...

1 abraço de cravo na mão!